تسليم اظهارنامه دوره چهارم سال ۱۳۹۹

  • بوسیله admin
  • 3 سال قبل
  • 0

نظر به اینکه در راستای مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه ماليات بر ارزش افزوده دوره چهارم ( فصل زمستان) سال ۱۳۹۹ روزچهارشنبه مورخ ۱۵/۰۲/۱۴۰۰ مي باشد، لذا ضروري است كليه ادارات كل امور مالياتي در راستاي ارائه خدمات بهتر به مؤديان محترم مالياتي، اقدامات ذيل را معمول نمايند:

 1.جهت تسهيل امور مؤديان، كليه واحدهاي خدمات مؤديان، مي‌بايستي به طور تمام وقت آماده پاسخگوئي و ارائه خدمات در طول مدت تسليم اظهارنامه باشند.

 2.جهت تسهيل امور مؤديان، ساعات حضور كاركنان با رعایت مصوبات ستاد کرونا و پروتکل های بهداشتی در روز چهار شنبه  مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۵ از ابتداي وقت اداري لغايت ساعت ۱۸ خواهد بود. بديهي است تعداد و ترتيب حضور همكاران با توجه به حجم عمليات و …به تشخيص مديران مربوطه تعيين خواهد گرديد.

 3.ضروري است همكاران در حوزه‌هاي مختلف ستاد سازمان با حضور در اوقات كاري اعلام شده براي ادارات كل و آمادگي كامل، نسبت به پشتيباني كامل عمليات واحدهاي اجرائي اين نظام مالياتي از كليه ابعاد اقدام نمايند.

.ادارات کل امور مالیاتی مکلفند در پایان مهلت تسلیم اظهارنامه، فهرست مؤدیانی که مالیات و عوارض ابرازی را پرداخت ننموده و یا ترتیب پرداخت نداده اند، استخراج و ضمن پیگیری عملیات وصول، نتیجه اقدامات انجام شده را جهت استحضار رئیس کل محترم سازمان به این معاونت اعلام نمایند.

 لازم است مدیران کل محترم امور مالیاتی ترتیبی اتخاذ نمایند که به نحو مقتضی از ارائه خدمات در بالاترین سطح ممکن به مؤدیان محترم و پاسخگویی سریع، دقیق و مسئولانه کلیه پرسنل تحت مدیریت خود اطمینان حاصل نمایند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.