مجموعه سوالات قوانین و مقررات مالیاتی – آزمون رایگان

  • بوسیله admin
  • 4 سال قبل
  • 0

هدف از ارائه این آزمون آشنایی شما با نحوه و نوع آزمونهای ارائه شده و کلیات کتاب مجموعه سوالات قوانین و مقررات مالیاتی است.

#1 در مواردي که مالیات به هر علت از غیر مؤدي مطالبه شده باشد پس از تأیید مراتب …. مطالبه مالیات از غیر مؤدي ….. می گردد.

cheaking

#2 ثبت و شناسایی ….. مشمول تسلیم فهرست حقوق نبوده و در زمان رسیدگی به مالیات حقوق، موضوع شمول مالیات حقوق و با اعمال معافیت مالیاتی و همچنین شمول جریمه ماده ۱۹۷ قانون مالیات های مستقیم به مبالغ فوق در زمان ذخیره گیری فاقد موضوعیت می باشد.

#3 بموجب مفاد ماده ۱۰۰ ق.م.م، شرکتهای مدنی موضوع این فصل این قانون مکلف اند اظهارنامه مالیاتی مربوط به فعالیتهاي شغلی خود را در یک سال مالیاتی براي هر واحد شغلی یا براي هر محل جداگانه طبق نمونه اي که به وسیله سازمان امور مالیاتی کشور تهیه خواهد شد تنظیم و ….. به ….. تسلیم و مالیات متعلق را به نرخ ….. پرداخت نمایند

#4 درآمد مشمول مالیات ابرازي شرکتها و اتحادیه هاي تعاونی متعارف و شرکتهاي تعاونی سهامی عام مشمول ….. می باشد.

#5 مؤسسات بیمه خارجی که با قبول بیمه اتکایی از مؤسسات بیمه ایرانی تحصیل درآمد می نمایند بابت حق بیمه دریافتی و سود حاصل از سپرده مربوط در ایران، به ترتیب مشمول مالیاتی به نرخ ….. می باشند.

#6 اشخاص حقوقی بابت کدامیک از منابع مالیاتی بشرح ذیل مکلف به تسلیم اظهارنامه مالیاتی جداگانه می باشند.بابت درآمد اجاره املاک-حق واگذاری محل-مالیات بر درآمد اتفاقی

#7 اسناد خزانه اسلامي با سررسيد يک تا سه سال به صورت …..، با مجوز دولت صادر می شود، اسناد مزبور از پرداخت هرگونه ماليات معاف مي باشد و با …… صادر مي شود وخريد و فروش آن توسط ….. ممنوع است.

#8 کدامیک از هزینه های زیر به عنوان هزینه¬هاي قابل قبول مالیاتی شناخته می شوند.

#9 اگر مؤدي مؤسسات وابسته به دولت باشد، اوراق مالیاتی باید به ….. مؤسسه ابلاغ گردد.

#10 مرجع رسیدگی به شکایات ناشی از اقدامات اجرایی راجع به مطالبات دولت از اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی که طبق مقررات اجرایی مالیاتها قابل مطالبه و وصول می باشد ….. خواهد بود.

finish

Results

correct

wrong

بخش آغازین کتاب مجموعه سوالات قوانین و مقررات مالیاتی ایران

بخش آغازین کتاب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.