اظهارنامه مالیاتی سال ۱۳۹۸ را در چه تاریخی ارسال نمایید؟

  • بوسیله admin
  • 4 سال قبل
  • 0

اظهارنامه عملکرد اشخاص حقیقی:

 –با عنایت به بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۹/۲۴ مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ ، تاریخ تسلیم اظهارنامه برای اشخاص حقیقی تا پایان مرداد ماه می باشد.

اظهارنامه اجاره املاک:

-با عنایت به بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۹/۲۴ مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۲۹، تاریخ تسلیم اظهارنامه برای اجاره املاک تا پایان شهریور ماه می باشد.

اظهارنامه عملکرد اشخاص حقوقی:

-با عنایت به بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۹/۲۴ مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۲۹ ، تاریخ تسلیم اظهارنامه برای اشخاص حقوقی که ۲۹ اسفند ماه پایان سال مالی آن ها است، تا پایان شهریور ماه می باشد.

ارسال صورت معاملات فصلی (۱۶۹):

-مهلت ارسال فهرست معاملات مربوط به زمستان سال ۱۳۹۸ و بهار ۱۳۹۹: مهلت ارسال فهرست معاملات فصل زمستان 1398 تا ۱۵ تیر ماه سال ۱۳۹۹ و مهلت ارسال اطلاعات فصل بهار ۱۳۹۹ تا مهر ماه ۱۳۹۹ خواهد بود.

اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده:

-موعد مقرر قانونی تسلیم اظهارنامه دوره اول (بهار) سال ۱۳۹۹ و نیز مهلت پرداخت مالیات و عوارض متعلق تا پایان روز ۹۹/۶/۱۵ تعیین می شود.

-موعدهای مقرر در قانون مالیات های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده نسبت به تسلیم اظهارنامه های مالیاتی و رسیدگی های مالیاتی که مهلت انقضای آن از ۱۳۹۹/۰۲/۰۱لغایت ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ بوده است، به مدت دوماه و حداکثر تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۹ تمدید میشود و کلیه احکام قانون مرتبط، بر این تمدید مترتب می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق ذیل اقدام فرمایید :

iactc@yahoo.com

۰۹۳۷۹۴۱۲۹۰۳    واتس آپ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.